Olympiakausari - usein kysytyt kysymykset

1. Miten osallistun FC Interin Olympiakausari -kampanjaan?

2. Onko FC Interin Olympiakausari-kampanjaan ilmoittautuminen sitova?

  • Kyllä. Ilmoittautuminen on sitova.

3. Mistä tiedän, että ilmoittautuminen kampanjaan on onnistunut?

  • Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti sähköpostitse.

4. Onko kausikortin hinta 59€ maksettava heti ilmoittautumisen yhteydessä?

  • Ei. Kausikortti maksetaan vasta, jos kampanja toteutuu. Ilmoittautuneille lähetetään maksuohjeet sähköpostitse. Maksuaikaa on 7 vuorokautta.

5. Jos ilmoittaudun, eikä kampanja toteudukaan, sitoudunko silloin lunastamaan normaalihintaisen kausikortin?

  • Et. Jos kampanja ei toteudu, et ole sitoutunut normaalihintaiseen kausikorttiin emmekä myöskään peri 59€ kampanjahintaista kausikorttia.

6. Mistä tiedän, että kampanja toteutuu?

  • Kampanjan toteutumisesta ilmoitetaan FC Interin verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. Ilmoittautuneille lähetetään myös sähköpostiviesti.

7. Kuinka huomioitte ne, jotka ovat tilanneet normaalit kausikorttinsa jo ennakkoon?

  • Mikäli jo kausikortin tilannut haluaa vaihtaa oman paikkansa Olympiakausariin, vaihdamme sen. Maksetun hinnan ja Olympiakausarin hinnan välisen erotuksen hyvitämme joko lisäkorteilla Olympiakatsomoon (erotuksen arvosta) tai palautamme erotuksen summan asiakkaan tilille.

8. Voinko edelleen ostaa numeroidun kausikortin tai yksittäisen paikkalipun otteluun?

  • Myymme edelleen normaaleja numeroituja kausikortteja sekä numeroituja paikkalippuja yksittäisiin otteluihin. Olympiakatsomon kausikorttilohkot muutetaan numeroimattomiksi.

9. Kuinka kausikortit toimitetaan?

  • Kortit postitetaan asiakkaille kampanja-ajan päätyttyä, ennen kauden ensimmäistä kotiottelua.

10. Onko kausikortti henkilökohtainen?

  • Ei ole. Mikäli et itse pääse otteluun paikalle, voit antaa kortin toisen henkilön käyttöön.